2016年6月16日 星期四

轉按

耶老加唔到息,新造按揭息口繼續低。諗住反正會被低息貸款縛3年換唔到樓,橫掂差不多過罰息期,不如轉按。唔單止每月供少幾百(我住果度唔貴),而且回贈扣咗律師費仲有錢落袋,而且仲比埋mortgage link 戶口比我。雖然現金已經在股票度,無多餘錢放落去,但都好開心,覺得啲條款真係好優惠。

13 則留言:

  1. Grace加油呢!我家也re-Mortgage過一次,但真係要遇到好既銀行staff先肯用心幫你做~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳。我只係問咗花旗一間(用money hero查條款再打電話問),唔知按揭轉介會唔會有更多優惠呢?

      刪除
  2. 有樓用樓按息率一定低好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指私人貸款嗎?
      今天收到花旗的offer, 借20萬月平息0.19,每月還5900左右,分36期,全期大約13000息。用樓按借是否會再便宜些,和提款是否比私貸久呢?

      刪除
    2. 假設P-loan無其他手續費, 月平息0.19%, 36個月, 實際年利率4.43%啊...會比樓按低息嗎?

      刪除
    3. 依家樓按息率一定低過私貸,但樓按要攪,羅錢應該會耐d呀,我冇樓唔識呢d
      聽聞樓按有d係俾左個貸款額你,用戶口內的錢先至計息,唔用唔計息

      刪除
    4. 多謝ww兄提醒。我剛問了渣打,樓價升得太少套唔到錢,只可以借私貸了。

      刪除
  3. P-loan同 re-mortage 一齊借? 留返個mortgage link戶口應該有用吧, 第時d 新plan都唔知有無呢個offer呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日問過了,我按揭套唔到錢,因為樓價只係升咗少少,佢當減低我按揭成數,每月供少啲而已。花旗有mortgage link,但我剛問渣打,唔知肯唔肯比我,因為渣打現金券多啲,我再問下有無mortgage link先,多謝提醒 :)

      刪除
  4. re-mortgage的話大概有什麼手續的呢? 我也有興趣但不知道從何入手呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 去moneyhero個網站登記,佢哋會教你點做,同去果度登記申請成功有多啲現金劵。

      刪除