2016年6月29日 星期三

大快活,嗚嗚......

憑我小女人的觀察,原來有時可以成為選股的標準:
昨天大快活漲了7%!
之前已經覺得大陸打貪,無咩人會被翠華搵笨,行高檔路線的食肆都會係咁先,所以大快活會好過大家樂(當然譚仔上市就更發囉!)
可惜我只覺得佢股息唔高(加上想買完一勞永逸,唔想成日睇住個市,但......想賺錢,世間哪有如此便宜的事?),我完全無買大快活。
失之交臂了,嗚嗚。新手的錯誤,好彩唔係蝕錢,但原來信下自己都係可以架啦!(前提係睇下間公司財務是否穩健,資料上網一查就有,而家好方便)

另外,我覺得呢個網教新手學投資唔錯,顯淺易明,推薦一下:

http://www.rich01.com/

6 則留言:

  1. 焉知非福,機會常常有:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咚兄,要繼續努力發掘 XD

      刪除
  2. 見到二三間快餐股,真係完全不同,想不通。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要做平民飲食都應該好平穩。

      刪除
    2. 我同意。
      翠華能否做多些平民去穩定盈利?

      刪除
    3. 可以的,但價錢要同出面茶餐廳接近

      刪除