2016年7月10日 星期日

買唔到嘢

533升得咁緊要,想再補貨都買唔到,好傷心。
1098又升咗成2蚊,放咗大半只求安心,但又無諗到佢報復式上升。
啲錢買咗少少嘢,仲有啲喺度。(講笑mode)以後唔講買咗啲咩了,講完就係咁升,就咩買唔到了,嗚嗚。

12 則留言:

  1. 構建穩定組合,估高低非易事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,睇低位入不容易呢。
      我有最後一注錢,想低位買多一隻穩定的收息股,之後放返半年唔理佢算了,因為想留返啲時間做自己的事。
      我那套用兩年的英文教材訂咗返黎了,共十多本呢,正在背生詞。

      刪除
    2. 揾隻未來唔會減派息既收租股, 跟手擺埋一邊收息la :)

      刪除
    3. 我都正學英文,發覺進步不少,從頭學過音標發音,日常生活會話,簡單英話寫作。
      只是學好教小孩。

      刪除
    4. 我以前成日browse BBC聽新聞, 都ok有用, 之前brexit都走左去睇英文直播:)

      刪除
    5. 回大師,音標真係幾有用,但學校唔教。你為咗兒女都幾有心呢。
      回Hutchison兄,好的,明天看看reit先。Bbc learning English啲口音幾好,我想試下聽美音VOA, 但總聽不慣啊。

      刪除
    6. 從理解各字的音標發音才知地道港式發錯不少,現在讀時更有信心,聽BBC製作時亦能更掌握對話。
      我無正式學過,睇下睇下,可從字典內的拼音去掌握,一理通百理明。

      刪除
    7. 大師好聰明,我都要老師教至識識地啲音標呢。

      刪除
  2. 講完就係咁升 XD
    以後跟你就發達了~

    回覆刪除
  3. 今日升兩蚊,難保聽日唔會跌返三蚊? 靠把口人人都係C朗,落到場要做到低買高賣談何容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,匯豐就係算完又跌嘅代表了。
      今日我買咗啲嘢,都唔係最低位買到,不過見佢價錢合理,打算先唔理佢一排收下息了。

      刪除