2016年10月10日 星期一

我要好慳好慳

兼職收入減少(雙向的,自己都沒積極找,想陪下隻貓),加上開支多咗(稅加差餉加2月買一次的貓糧加天氣熱而多交一次貴電費),令這兩月應該入不敷支。要重新啟動食好平(公仔麵同麵包一餐,每天只可吃一餐較好的,50元左右)同唔用錢行動了。

今日599跌咗少少,用股息買了2手作長線收息用,不設目標價。


10 則留言:

  1. 我以前(後生)好慳好慳,不過現在都少少慳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你一定會有好回報的。
      年紀大咗應該要對自己好啲,唔好咁慳了。

      我無錢,所以要慳,哈哈。

      刪除
  2. 要健康就要食夠營養, 少買股票啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,好提議。
      其實寫果陣都會諗有無人會提我呢樣嘢
      果然有!
      成日諗住儲資產,又犧牲咗眼前添。

      刪除
  3. 阿Grace慳還慳,也要均衡飲食、注意健康啊~

    我近一、兩年也減了些工作量,主要是多陪下家貓及住鄰近的親人,他們都踏入老年了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳。
      人愈大,就愈明白有些事係錢買唔到的
      特別係時光荏苒帶來不可改變的狀況:
      雙親老了、自己身體差了、身旁的友好各有家庭兼顧,甚至連小玩伴貓狗都老了
      好不捨。

      刪除
  4. 節流重要,開源都重要
    儲資產都正確丫
    股票應該開始有調整,等調整多d先開始慢慢買好d

    回覆刪除
    回覆
    1. 已買的跌咗啲
      但偏偏599升返
      哈哈

      刪除
  5. 咁食法捱壞左,出毛病個陣就真係多多錢都唔夠洗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,我會食健康啲架啦。

      刪除