2016年11月13日 星期日

寶貴一課

先向各位公告,今早我蝕了40000元。我覺得這是一個紀錄,無論贏或輸都要誠實面對。錢不多,捱幾個月能再儲回來的。

先說說我學到的教訓:

1.不要放太重注碼在一隻股票,就算不是買仙股賭博,只想收息都好。必瘦站突如其來的盈警,令我預先落盤都放唔切貨,只能一開市以市價賣出。我不敢同自己鬥氣,怕愈跌愈多,惟有壯士斷臂。

2.要在止跌回升時才買貨,不買當頭跌,例如qq,原來愈跌愈有。有人玩得起,但我非家財萬貫,輸唔起。


總結一來一回,喺呢個股市無賺無蝕,但為怕每日心驚膽顫,決定以後只在股市低迷下(如19000點)才考慮入股票,或把手上現金全還樓按,可能更適合我。





29 則留言:

  1. 呢個經歷係貴左d,不過早d遇到好過遲下一鋪清袋。

    回覆刪除
  2. 與其係獨立個股上膽驚心跳,何不進行簡單嘅月供盈富基金呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗緊,遲啲月供煤氣果啲
      公用股夠穩陣

      刪除
    2. 只月供煤氣等獨立個股,你同樣會心驚嘅,何不月供盈富呢?不需要膽驚心跳之餘,仲可以享受大市嘅升幅,而且盈富基金都一樣有派息嘅!

      刪除
  3. https://xueqiu.com/6931692512/75331292

    上面係我在雪球網上面月供盈富基金嘅實戰篇,結合咗高賣低賣嘅策略,你不妨參考下!

    回覆刪除
  4. 腾讯出了吗?
    不要因为派息而买股

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我看錯了,原來你不是止蝕了隻QQ。

      刪除
    2. 抺咗佢啦,再來過罷。
      你轉身好快,唔對路即走,要讚。

      刪除
    3. 多謝,怕坐得耐老本都無埋嘛 ^^

      刪除
  6. 還咗D樓貸?好似有D浪費,因為樓貸咁低息;或可考慮月供盈富基金,起碼都有3厘半息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去銀行問過,真係唔化算
      或者等低再入匯豐

      刪除
  7. 加油呀,經一事,蔡一智,供完層樓先最好,萬大事都有層樓值返個錢。
    有朋友某年就係掛住供樓,結果好好彩避開左股災:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,樓真係最實際
      多謝你 :)

      刪除
    2. 你好呀,唔覺意睇到你個BLOG , 我都係女人仔一名, 想八卦吓! :)
      想月供最好揾間手續費低的, 我無做月供, 但身邊朋友都有, 話中銀收費較低, 仲可以用VISA 扣數儲分, 唔知E +係咪仲有呢個優惠.
      我都有5仔, 加息對5仔係好事,佢又回購,又保證派息...咁,好似好岩我好息之徒. 祝大家投資有進賬

      刪除
    3. 多謝妳
      5仔而家太高,等佢回少少再入
      財務自由路仍很長,大家都努力學習呢

      刪除
  8. 買股真係要學羅經驗,依家輸羅多d經驗,總比將來好
    唔好過度集中一隻股票,我都學左好耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,我今次叫大土股市無輸無贏,總好過輸身家
      不過係時候物色追到通漲的收息股了

      刪除
    2. 個人認為收息股好少追到通脹,不如買盈富可能好D

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  9. 高息銀行股30%+房產信託30%+盈富基金30%+10%現金 應該適合你

    回覆刪除
  10. 在對個股分析有能力之前買盈富就好

    怎樣知對個股分析有能力?可以發一下分析然後看網友反應。另外一個方法是看一支股票大升或大跌的時候,看有關新聞,看自己明不明白那段新聞是不是真的解釋了那隻股票升跌的幅度,能夠自己給一個升跌幅度合不合理的意見。

    回覆刪除