2016年11月20日 星期日

全部現金

手上全部現金,等低位入公用股收息算了。
唔可以大貪。
最近吹加息,應該有機會嘅。

後記:
1830愈跌愈有,我0.80買,比人在競價時段撳住o黎搶,0.63才沽到,教訓深刻。
今日竟然見到佢0.51,睇來大戶造市,非0.4不罷手,到時佢哋又會掃貨收息。

講財技,真係唔夠佢哋玩,佢哋好狗。我唔想心臟病發,以後唔同佢哋咁玩。
買返大藍籌算。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果唔係都有一日會升返上去
      但日日見大戶散貨,心真係好難定

      刪除
  2. Grace姐你既投資真係亂黎:|

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資初哥,咩都唔識嘛
      原諒我啦 >_<

      刪除
    2. 錢係你既或者要還既, 無話邊個原諒邊個既
      你要學炒的話最好買之前先問問樓上Michael, 係收息就先問止凡;
      再唔係就去Blog聚, 真正地去了解人地點樣買
      否則不如過大海一野定生死算啦

      刪除
    3. 好吧,肺腑之言呢。
      Blog聚怕無人受我玩,哈哈

      刪除
    4. 多謝邀請,幾時有請通知

      刪除
    5. 80後兄我都想來呀,我從blog學到價值投資,我希望可認識各前輩,同大家交流下可以嗎?

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. mycell, 好啊。不過唔敢講教到你。你email 我聯絡方法吧。我已有gracie email。

      刪除
    8. thank東昇兄,chanyk84@gmail.com

      刪除
  3. 咁樣炒出炒入唔係辦法, 要增加自已財經知識, 可以睇多幾本財經書 !

    回覆刪除
  4. 沒有經驗又不想研究, 何不買自己認識的公司股票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係聽過大公司啲名,會多啲留意佢哋啲新聞

      刪除
  5. 還是考慮買盈富基金,還丟借貸,少聼所謂價值投資者的推介(如必瘦站)吧!

    回覆刪除
    回覆

    1. 不過提早還會罰息
      所以筆錢拎住先啦

      刪除