2016年11月7日 星期一

變數

等埋聽日選舉結果,好想低價再買匯豐。

我開咗2個股票戶口,尋日去咗8證券的辦公室開戶,因為佢一世0佣。之前開咗個耀才,諗住用佢買星加坡房託,而家加埋有3個戶口,一共有證監會45萬賠償額了。

辣椒推出後,短期換樓無望,又怕加息。如果加好多息,可能真係會用哂買股票啲錢嚟供樓。

好多變數。

17 則留言:

  1. 新加坡股票好像是不受保障的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提醒 =)
      如果買哂港股就有45萬了

      刪除
  2. Grace有能力買樓已距離財自不遠

    回覆刪除
    回覆
    1. 差好遠呢。
      我借9成,只係供咗2年,仲要係1個人住好細嘅200多呎舊樓
      高峰期買,最多賺咗住而已
      樓價一跌分分鐘負資產

      刪除
  3. Grace,妳好,初次留言。
    快望過下妳之前既文章,覺得妳似乎過分進取,壓力好大,買股收息未必唔好,但要了解多d當中既風險,加油。

    回覆刪除
  4. 記住若戶口有孖展額, 是不受15萬保障的。

    回覆刪除
  5. "短期換樓無望", 換樓可退稅, 不受影響.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我層樓係細價樓,劃一加稅就會跌得深啲了

      刪除
  6. 回覆
    1. 暫時未用,但覺得無得用pps入錢係佢最輸蝕嘅地方

      刪除
  7. CONGRATS. 你的操作完全避過呢一劫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      今日升返哂了,應該對大家都無咩影響吧 =)

      刪除
  8. Grace請問你有無聽過青石証劵?佢係中資,有師兄叫我跟佢去開股票戶口,因我初哥只係銀行開,所以想問你呢証劵行可唔可靠?

    回覆刪除