2016年12月18日 星期日

增持現金

最近幾日個市一片紅,知道大家心在淌血,如果買股收息,唔需要介意短期波動嘅,不過蝕太多就要睇住。

現在增持現金,等機會一次過買入心儀股票,然後咩都唔理。睇嚟脫歐時的19000點有機會返到,就算唔返到,收息類股票都因宏觀情況下跌了,等待機會。

心儀煤氣,11蚊見。

8 則留言:

  1. 我最近都在做淡對沖,減低損失

    回覆刪除
  2. 煤氣也是我心儀的股票,加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,而家在加息週期開始下,仍然好貴
      11蚊會入第一注

      刪除
  3. 增持現金??
    等跌多少少,我就出擊,不過唔會一次過買,我鐘意分多幾次慢慢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日衰一注獨買,哈哈
      分注壓力無咁大

      刪除