2016年12月9日 星期五

她的眼淚

知道689唔做了,但最近心態轉變,覺得邊個做都係咁,呢個位唔易啃。

好想顧掂自己先,最近不停搵方法希望老咗有返啲本唔駛瞓街。今晚被女友人指出我被責任同搵(雞碎咁多)錢佔據我好多時間,竟然為我喊咗出嚟。

其實我好感動。不過生於世上責任太多,唔不停搵啲啲又無咩安全感。但我又覺得要靠自己搵嘅先係自己嘅,又唔係想搵人養。

就係因為咩都無,一個女人仔先咁緊張自己嘅老本,但她的眼淚令我心很黯然,為自己的人生失落。

10 則留言:

  1. 特首呢個位真係三剎位,其實我覺得梁震英已經算做得咁上下架啦!
    能夠有友人咁關心妳,要好好珍惜,講真香港地錢係重要,但就算無,都唔會餓死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,香港福利可以
      無錢應該仲有3餐嘅。希望多年後都仲係咁。

      刪除
  2. 朋友的本意或許出於善心,但世界難撈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,真係艱難
      不過都多謝佢嘅著緊

      刪除
  3. Stay Hungry,有危機感其實是好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,所以做人都尚算穩妥,無大風大浪

      刪除
  4. 一分耕耘一分收獲, 年青時享用了, 年老時就沒有

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對認同同明白,原來有啲朋友搵多我一倍,但無咩錢剩。有啲真係因家庭困難,但有啲係因為錢太易搵,不覺駛咗都唔知。

      就係因為我覺得錢難搵,所以就好小心駛,就有少少剩了

      刪除
  5. 減少支出是辦法之一.
    唔少毒J BLOGGER 都係咁,一個人洗,唔少人財自埋TIM!
    同埋,D野買左就放埋一邊,出出入入錯失機會又蝕價.

    聲音是有食用期限,代溝又會出現, 再老D連同理心都無埋.

    你呢份工作未必能做到六十歲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,最近我明白了,如果啱價買咗就放一邊,最重要係現金流。
      一陣同大家分享下我最近嘅財務安排。

      刪除