2017年4月5日 星期三

近況

好耐無寫呢個blog了,因為之前怕isis同特首選舉,將大部分股票都清了倉。而家手上大部份係現金,股票得6份1左右。

賣完股票之後就業績期,大多數選股派息都比預期少,但股價跌唔多。不過咁就有違長擺收息的原意了(唔計我賣咗股票),佢哋股息一般跌成3份1或以上。最跌眼鏡係太古,股息係急挫,但股價又跌唔多。

手上剩下的現金,我亦不急再買股票。之前太在意股價,精神緊張反映在臉上,憔悴了很多。而我又唔係有好多錢,咁樣好唔抵。對女人而言,始終外表都緊要,所以我搵緊啲股價股息都唔大波動的股票,打算市況欠佳時買入長放就算。


16 則留言:

  1. 持有現金也是福. 好好利用啊. 減少短炒吧.

    回覆刪除
  2. 如真的感混亂,你應從盈富基金開始作長線投資。

    回覆刪除
  3. 建議買啲唔點郁的資產收息好了, 如債券、優先股等。

    回覆刪除
  4. 我也買了些太古,擺埋一邊等佢返生

    回覆刪除
    回覆
    1. 太古我放哂了,不過佢現價都跌唔落,應該到底了吧

      刪除
  5. 建議不要再跟價值投資者買互太、德永佳、太古(雖然這些是優質股),也不要聽另一位投資經驗豐富的價值投資者買英皇、聯合、川河、新工等,因為越高調説明自己有幾叻的人通常消失得越快,前者的股票有可能再跌20-30%幾年後才有起息,可能他連價值投資者的心態也是一知半解、至於后者、只要你把他當成小魚、炒股幫看待便會明白!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會買返多啲大股,放心
      多謝你的提議

      刪除